Skolkaos, hundvalp och sol

Hej hörni, 
 
Det händer inte så mycket för tillfället. Det är kaos i skolan pga kursen vi avslutade för ett tag sedan. Den var som bekant rätt dåligt planerad och genomförd, och tentorna var helt värdelösa. Många fick IG och nu är hela klassen i uppror typ. Längtar så tills vi går på praktik om tre veckor. Få komma bort från allting en stund. 
 
I fredags var Johan här och drack vin med mig. Vi sneglade på Let's Dance, bara tjötade och sen sov han över. Igår så tvättade och handlade jag för att sedan åka ner mot Kungsbacka och Jens bror Erik som skulle ha lite försenad födelsedagsfest typ. Det spårade tyvärr ut totalt och slutade med att Jens fick skicka ut alla medan jag stod och diskade och städade undan. Men, så kan det vara ibland. Så himla tråkigt när det händer bara. 
 
Idag är det söndag och på schemat står städning. Dock tror jag inte riktigt att det står på Jens schema, så det kan bli kämpigt... Jag ska ner och träffa Linnéa i Kungsbacka också! 
 
När jag tittar efter på schemat låter i och för sig lite tenta-plugg som en bra idé, men vi får nog se hur det blir med det, haha. 
 
Här är lite bilder från sistone. Man blir ite mer levnadsglad när solen lyser alltså!
Premiären på balkongen!
En lunch i skolan satt vi ute i linne och blev solbrända. 
En annan firade jag godkänt på tentorna med vin på balkongen!
Jens och jag såg Kingsman på bio, se den! Så himla rolig. (Inte du då mamma, du kommer inte gilla den)
Snapchatar
Och hälsade på hemma hos Emilie som har den här 11 veckors godingen. Har aldrig sett något sötare. Herre gud alltså. Han var såååå mjuk och hade liksom inte koll på sina ben när han sprang och han kunde inte bestäma sig om han skulle bitas eller pussas så han gjorde allt på en gång. Jag ville bara ta med honom hem <3 
Och lite posande inför igår!
 
Hoppas ni mår bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0