Pyttebebisar, strand och öl

Sedan blev det söndag den 21e och jag blev upplockad hos Cosi. Fick kramas hejdå, vilket inte alls var så kul, men som sagt, hon ska hem i juni typ, och då är vi ju bara några timmar bort så det känns inte riktigt lika jobbigt när man vet att man kommer vara så nära snart igen. 
När jag packade upp mina väskor så hittade jag det här, ett kort, en chokladkaka och ett "happy pill". Världens bästa Cosi hade smugit ner det i min väska när jag inte såg som en överraskning!! 
Vi åkte upp och lämnade mina väskor och bytte bil för jag och Ellie skulle åka och hälsa på på hennes jobb. Jag fick se alla dom pyttepyttesmå bebisarna och herre gud. Det är helt fantastiskt vad sjukvården kan göra alltså. Och att dessa små små knyten ska bli en hel människa liksom. Dom allra minsta hade huvud stora som en tennisboll liksom, så himla himla små. Sen åkte vi en sväng till Oriental Parade och gick en promenad och åt glass innan vi drog oss hemåt och käkade middag!
Suddigt kort på oss! 
Det var en underbar kväll så vi åkte in till Oriental Parade. 
Trev skulle fiska men det gick inte så bra, haha. 
Sen tändes alla ljusen i träden. 
 
Måndag 23 december så bakade jag och Ellie christmas biscuits hela förmiddagen innan vi körde Trev till en grej med hans jobb. Sen åkte vi till stranden. 
Jag hade äkta strand-mode med en kall cola i handen, hehe. 
Ellie badade en del och jag fick tvinga mig i också, trots att det var iskallt, haha. Men jag fick simmat ut till flotten en gång för att kunna säga att jag vart där, hehe. Lite senare plockade vi upp Trevs dotter och efter det även Trev. Vi skulle nämligen hem och käka middag med Sarah och hennes barn, Lulu och Bella. 
Det spårade lite med vattenpistoler...
Och så gick solen ner och jag njöt och njöt. 
Och övade på att dricka öl. Det här var rätt god faktiskt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0