Onsdag, torsdag, fredag och lördag

Efter solsken kommer ju regn, det vet alla, så på onsdagen hade vi ösregn mest hela dagen. Jag och Cosi gick på stan och köpte lite smått och gott (jag köpte en väska jag kikat på, två kökshandukar med NZ-motiv och världens finaste plansch som jag ska visa er när den fått en ram!) Sedan åt vi Tapas innan vi mötte upp Corey och såg på den sista Hobbit-filmen på bio. 
Jag var ju på semester så unnade mig ett glas prosecco, hehe. 
 
Sen blev det torsdag och vi var på gymmet. Det var askul, och jag tyckte att jag hängde med bra på det Cosi gjorde i styrka och tyngd och allt sånt där. Men ja, det fick jag ju äta upp dagen efter när jag inte ens kunde röra mig typ. Hade på riktigt ont i hela kroppen i typ en vecka. Särskilt armarna. Kunde inte ens dricka vatten ordentligt för det tog liksom stopp när jag förde glaset mot munnen. Fy fan, haha. 
 
fredagen mådde Cosi inte så bra så jag tog mig upp till Ellie och tjejerna. 
Där låg dom här tre och gosade en sista gos. 
Vi skulle nämligen ta den ena Tigger till hans nya hem :( 
Dör sötdöden
Det var för en gångs skulle ganska lugnt där uppe, djurmässigt. Alla utom en (Nemo, vem annars) låg och sov. 
 
Där efter blev flickrna upplockade av sin pappa och jag blev medbjuden på middag med Trev, Ellie och Trevs dotter Chelsea. Vi åt pizza, drack vin och öl och hade det allmänt jättebra. Så glad att ha dom som min andra familj. <3 
 
lördagen plockade Ellie upp mig så jag fick öva lite på att köra bil. Det gick hur bra som helst. Sen åkte vi hem och hade det lugnt och skönt ett bra tag innan vi körde hem Chelsea till hennes mamma. Därefter blev jag släppt hos Cosi och vi tog oss in till stan för lite middag med Kia. Så tråkigt att säga hejdå efter så kort tid, men vi ses snart i Sverige igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0