Back again, and Merry xmas

Hello, 
 
Det börjar ta sig här hemma. Tvn trillade in igår med Jens föräldrar, en av möblerna vi inte ville ha har åkt ner i källaren, vårt namn står på dörren etc. Ska till Ikea med mamma på torsdag efter jobbet och skaffa det allra sista nödvändiga så som en ram till min plansch, några lådor till förvaring och en pall som ska bli nattduksbord. 
 
Anyway, jag tittade in för att börja berätta om och visa min resa, så here we go: 
Jag kom fram torsdag den 11 december på eftermiddagen. Överraskades på flygplatsen av Ellie som tagit ledigt från jobbet och tjejerna som gått tidigare från skolan, så gulligt! Dom körde sedan hem mig till Cosi där jag fick ett helt eget rum med en tavla på oss och allt. Så fint! Kämpade på bra på kvällen och var vaken ända till 22.30 typ, så jag sov som en stock till kl 9 dagen efter och det var historian om mitt jetlag på vägen dit, haha. Helt galet. Trodde inte man kunde hantera det så bra. 
Dag två, fredag 12/12, spenderades i Wellington. Cosi köpte byxor, Helena pratade med alla butiksbiträden och så åt vi lunch med Corey. 
 
Lördag den 13onde december, dvs Lucia, så firade vi jul hos Ellie och Trev. Det blev en tidigare jul för att tjejerna skulle till sin pappa mellan den 19-24 typ, och Ellie skulle jobba 24-26 (nu blev det inte så, men mer om det senare) och ja, det var helt enkelt den helgen det passade allra bäst! 
Började med att träffa den här godingen, som är en av tre. Kattungar kan ju vara det bästa som finns alltså. 
Den här godingen har blivit så stor att hon gör volter på studsmattan!!
<3
Paketöppning – ingen får glömmas bort! 
Här fick tjejerna var sitt likadant paket innehållandes....
...toarullar! Det slog tillbaka rätt fort på Trev som fick finna sig i att bli mumifierad, haha. 
Sen var det slut på det roliga för Trev, 
och början för...
kattungarna! 
Som sagt, kattungar är ju typ det gulligaste som finns. Dom här heter Piglet (den svarta) Tigger och Tigger. Innovativt, jag vet, haha. Den ljusaste av dom två orangea har dom dock gett bort till en trevlig kvinna. Hon bodde i ett hus med så mycket blommor och sånt i trädgården att man knappt kom in, och när man väl gjorde det höll man på att drunkna bland alla hennes prylar, haha. Det var nått av det värsta jag sett. 
Vi fortsatte öppna presenter! 
Pausade för lunch
Och provade presenterna, haha. Katya hade fått ett cyklop och sedan åkte dom på en water slide som inte syns i bild. Den funkade sådär...
Sen var det dags för en välbehövlig nap innan det serverades ännu mer att äta och dricka kvällen ut. 
 
Det var helt klart ett godkänt julfirande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0