Sista dagen

Min sista dag började med lite packande, för min del, lite gosande med Fleur, hejdå-sägande och sedan satte vi oss i bilen mot Auckland. 
För vi skulle till Auckland Zoo! 
Hej hej giraffen! 
Och lejonen. Det gjorde lite ont att se de magnifika djuren inburade, men samtidgt var det häftigt att få se dem.. 
Älskade flamingosarna!!
Dagens höjdpunkt för tjejerna! 
Min favorit <3 Älskar hur flodhästar viftar med öronen när dom kommer upp, haha. 
Babianer är verkligen skräckinjagande..
Fick se en levande kiwi-fågel med!! Dom var jättestora. 
Lilla uttern
Bästa på dagen: surikaterna!
Den här rörde sig inte många millimeter. 
Busfrö <3 
Den här gick typ på mig. Lite scary. 
Geparderna vilade. 
Och noshörningen var så cool! 
 
Sen blev jag släppt på flygplatsen. Det blev ett snabbt, tårfyllt men ändå helt okej hejdå. Känns inte helt omöjligt att jag kommer tillbaka någon gång. 
 
Och det var mina fina tre veckors semester! 
Snart ska ni väl få se några bilder på lägenheten också, hehe. Vi har ju bara bott här i snart 1,5 månad..... 
 
Oh well, nu är det dags för mig att springa ner och hämta sista tvätten, sen ska jag ge mig ut och få lite luft för att sedan fortsätta plugga! Puss på er <3 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Fina bilder. Surikater är verkligen underhållande djur xD

2015-02-16 @ 22:10:16
URL: http://thisismyphotostory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0