Ny frisyr, nytt jobb och ny kropp

Hej! 
 
Herre gud vad tiden går. Imorgon är det tenta (och jag gör allt utom att plugga), sen är det lite påsk-ledigt och efter det sätter praktiken igång. 
 
Jag var hos en Leif igår och fick massage/behandling. Tydligen var mitt bäcken helt snett, och det var därför jag hade ont överallt typ. Så han rätade ut mig och efter en hel del knakande är jag nu en rak och helt ny människa! Rena rama magin, om du frågar mig. 
 
Jag håller som sagt på att (inte) plugga till min tenta, samtidigt som jag springer upp och ner i tvättstugan. Nu är det bara handdukar i torktumlaren dock, så nästa gång blir den sista. 
 
Just nu försöker jag få ett svar av Jens om han ska gå med på bio imorgon. Emil och Esmeralda kommer hit imorgon och sover över, och så ska vi gå på bio då. Blir mysigt! 
 
Annars försöker jag få lite klarhet i hur det blir med jobb i sommar, och så kollar jag och Jens på resa till Kroatien. Är så sugen på att komma bort nu alltså. 
 
Andra saker som har hänt är: 
Jens har fått jobb!!! På ett företag som heter Alten, som konstruktör (tror jag). Vi firade, som sig bör, med champagne! Framför tvn och Game of Thrones, hehe. 
Jag gjorde lite flätor på jobbet. Åh, kommer sakna mina barn så nu när jag går på praktik och inte kan jobba :(
Klippte av mig håret också! 
"Hellre för mycket än för lite" sa jag till min frisör. 
Åt en himmelsk middag à la Bert. Gud, det bara vattnas i munnen på mig när jag ser det här. Drömmer om att få äta det igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0