Off again

HEJ!! 
 
Vet ni vad jag har gjort?! Bokat resa.... 
 
TILL NYA ZEELAND!!! 
 

Gud, kunde verkligen inte låta bli. Vill ju så jävla gärna hälsa på min familj igen, och nu när både Cosi och Kia är där nere så var det liksom inget att diskutera. Åker 9 dec, landar 11 (woho, älskar ju att flyga) och sedan stannar jag till Nyårsafton då jag flyger hem 23.50, hehe. Vet att jag kommer få spendera typ 2-3 tolvslag på ett flyg eftersom jag åker bakåt i tiden, men priset sjönk med typ 5000 om jag åkte den dagen, så det var värt det. Kommer ju vara så härligt och underbart att komma ner till lite sommar och krama på mina älskade barn!! 
 
Skrev tenta igår också ja. Kunde typ bara tänka på att jag skulle hem och boka flygbiljett, men det gick nog okej ändå. Svarade på allt även om jag gissade på mycket, hehe. Nu är den gjord i alla fall! 
 
Jag och Jens köpte ostar och vin igår och satt hemma och myste (mös?). Sen kom Hammar och Stefan så spelade vi lite kort. 
 
Sitter just nu och googlar recept. Hänger ju en del hos Jens så vi lagar ju våran egen mat liksom. Så himla svårt att komma på vad man ska göra?! Om någon har något tips är det väldigt välkommet. 
 
Annars så gick det bra med stygnen i tisdags. Hon slet lite i mig för dom hade grävt ner sig typ, så jag var rätt öm efteråt. Nu har jag alltså bara tejp över ärren och det ska jag ha ett år framöver. La in i min kalender att jag kan sluta tejpa 23 september 2015, känns inte alls långt bort... Hon sa att jag kan sova utan bh:n om jag vill, men jag tror jag behåller den på i två veckor till så får jag se hur det känns. Jag ska ju få rida då igen! Måste köpa en sportbh eller två och något annat jag kan varva med... Något annat jag behöver är trosor?! Har typ 5 par hemma och 3 här, och det håller ju inte liksom, haha. 
 
Oh well. Nu ska jag borsta tänderna och snart sätta mig på en buss/vagn till korvägen. Ska på Bokmässan med Pia och förhoppningsvis träffa/se Sandra Beijer och Hannah & Amanda! 
 
Vi hörs, puss! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0