Köpenhamn dag 4 och Malmö dag 2

Sista dagen så stannade vi på hotellet till utcheckning, sedan började vi släpa på våra tunga väskor bort mot stationen. Här såg vi ett charmigt ekipage mitt i stan!
På vägen stannade vi och vilade/fikade. Sen fortsatte vi till stationen där vi bestämde oss för att ta ett tåg tidigare än planerat. Jag hoppade av i Malmö och gick på Emporia i några timmar innan Josefine hämtade upp mig. Vi åkte hem till henne, åt middag, och sedan vidare till Lund för att hämta upp Therese och en cykel. Sen släpptes jag och Therese av hos henne och somnade rätt gott. 
Dagen efter hängde jag hos Therese och vilade fötterna innan jag åkte ut till Josefine för att äta tacos!
Glad tjej
Sen åkte vi in till Malmöfestivalen för att se Linnea Henriksson som var grym!
Det kom ett helt sjukt regn på oss... 
Så Linnea sjöng "Singing in the rain" och då slutade det! Sen åkte jag hem och däckade i Thereses säng. 
 
Dagen efter hängde jag med Jasmine, åkte än en gång ut till Josefine och hennes tjejmiddag som var hur kul som helst, vidare till stan och kraschade på Thereses soffa väldigt sent! Hade planer på att stanna längre i Malmö så jag kunde få se First Aid Kit, men vädret sög och jag ville hem till Jens så på söndagen satte jag mig på tåget mot Kungsbacka och somnade sedan gott i världens bästa armar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0