Framsteg

Sov på sidan inatt!! Fick betala med att vakna kl. 06 dock, men det var typ värt det. Det känns konstigt att det är mörkt kl. 06 nu förresten. När jag började tidigt på jobbet i somras gick jag liksom upp vid 04.45 och då var det ljust... Oh well, det hör ju hösten till. 
 
Som sagt, sov på sidan i natt, har mindre och mindre ont och på tisdag ska jag ner och ta bort stygnen om det ser fint ut. Gud vad jag längtar tills jag är helt läkt!! Kan knappt bärga mig. 
 
Ligger och laddar upp bilder på Flickr just nu. Fått för mig (efter att jag läste Sandra's inlägg) att jag ska förvara mina bilder där, och hittills har jag fått upp alla bilder från 2005 och nästan hela 2006. Efter det kommer det ta längre tid dock, för det var väl 2007 jag fick min systemkamera och då blir bilderna väldigt många fler, och väldigt mycket större. Men, hoppas det är värt det i slutändan. Jobbar på min fotobok med. Det går långsamt, men framåt ändå. 
 
Vi skickade in vårt arbete igår i skolan och blev klara med presentationen, så på måndag gäller det och sen är det tenta-plugg för hela slanten. Vet inte riktigt hur det ska gå till men min obefintliga studieteknik, men det får lösa sig. Jag har liksom ingen motivation, och när jag inte vill så händer det ingenting... 
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Gubbnamn

hur har det gått med stygnen osv då? pöss

Svar: bra! tog dom i tisdags så nu har jag bara tejp på. två veckor kvar tills den hemska bh:n åker av...
Linn Wollbrant

2014-09-27 @ 09:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0