En vecka gjord

Första veckan är genomliden, och gud vad lång den har varit. Var i skolan hela dagen idag och det gick rätt hyfsat ändå. Börjar bli sjukt stressad av tentan och inlämningen dock. Så stressad att jag har legat och läst en hel bok idag istället för att plugga. Det är som att jag bara vägrar ta i det typ? Kan räkna upp 100 saker som är viktigare än tentan. Gud, hur ska nästkommande två år bli om jag är såhär motiverad efter typ tre veckor? 
 
Imorgon är det återbesök och jag hoppas bara att dom ska säga att allt är bra och att det är normalt att det kommer smärtvågor som gör att jag knappt kan andas ibland. Och så hoppas jag att jag ska få lov att duscha. Gud vad jag längtar efter en dusch. Nästan lika mycket som jag längtar efter att få sova på mage. 
 
 
Något som är sjukt läskigt, nedslående och hemskt är att 13% av sveriges befolkning röstar på rasister och nazister. Jag blir uppriktigt rädd. Helt jävla livrädd för vad som händer med världen. Lär vi oss ingenting? 
 
Oh well, time to sleep. På rygg. Igen. Som en jävla död ligger jag. Vidrigt är det. Jaja, nu ska jag sluta klaga. Är ju trots allt väldigt glad över att jag fick lov att göra det här och att det äntligen blivit av. Kommer bli så sjukt bra ju, bara jag läker ihop ordentligt. 
 
Natti!

Kommentarer
Postat av: josefin wikman

10% man får inte glömma bort att det finns fan folk som inte bryr sig och skiter i att rösta

Svar: du har en poäng!
Linn Wollbrant

2014-09-16 @ 10:38:28
URL: http://josefinwikmans.blogg.se
Postat av: Bjerlemo

Hallå kompis! Varför har du opererat dig? Förlåt om du kanske förklarat det i något inlägg tidigare! Lider i alla fall med dig att du har så ont efter operationen, know the feeling. Usch. Sover lite på mage åt dig =) <3

Svar: Hej! Nej, jag har nog inte vart så tydlig kanske, hehe. Glömmer typ bort att det finns folk som läser här som jag inte träffar var och varannan dag.. Men jag har gjort en bröstförminskning! Åh, tack, det var snällt :* Ska få ta min första hela dusch på en vecka nu, SÅ JÄVLA SKÖNT!! Puss <3
Linn Wollbrant

2014-09-16 @ 18:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0