Bloggen 6 år!

Hej igen! 
 
Livet kom emellan, men i söndags firade den här bloggen 6 år! Helt sjukt egentligen, men så är det. 6 år har jag skrivit och postat bilder här. Med andra ord från att jag var 15 år. 
 
Har nästan lyckats få upp alla bilder från Köpenhamn förresten, dom sista ligger i ett utkast som ska publiceras när som helst. 
 
Vad som hänt sist är rätt mycket egentligen. Har ju börjat skolan, startat ett grupparbete med två kalastjejer (mammor dock, så åldersskillnaden är lite rolig. Vi är födda -93, -87 och -73 kom vi fram till). Jag har hunnit jobba två dagar och ska även dit idag. Men det största måste ändå vara att jag fått operationstid!! På tisdag kl 9.30 ska jag befinna mig på Dagoperationen i Varberg för att ta bort mycket (hoppas jag...) av mina bröst... Gud, känns konstigt att skriva det. Men som jag längtat. 
 
Oh well, nu måste jag kila för jag ska åka till jobbet om 10 och jag har bara myskläder på mig. Vi hörs i eftermiddag, tror jag, hehe. 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0