Äntligen får jag duscha

Tja! 
 
Det gick fint idag på sjukhuset. Sköterskan sa att allt såg hur bra som helst ut (om man kallar det bra att det är sjukt mycket torkat blod överallt och att jag ser ut som ett slagfält) så det var ju bra. Och det bästa av allt: JAG FÅR DUSCHA!! Om än väldigt försiktigt, men jag ska få ta en hel dusch. Ååååh, ska bli så jävla skönt. Idag var alltså första gången jag såg mina nya bröst ordentligt, i spegeln liksom. Dom är väldigt mycket mindre... Sköterskan sa att dom tagit 420 g på vänster och 385 g på höger, så ja, det är väl inte konstigt att dom är mindre, haha. Ska tillbaka om en vecka igen och då ska dom ta stygnen tydligen, och sen är jag typ good to go. Får vänta ytterligare två-tre veckor innan jag får rida och springa och sådär, men som sagt, nästan good to go. Helt sjukt egentligen vilken läkförmåga kroppen har?! 
 
Hade en bok som jag behövde lämna tillbaka idag på biblioteket, men jag var inte ens halvfärdig med den i förrgår, så igår låg jag och läste typ hela dagen, men jag klarade det! Hur klokt det var att läsa 350 sidor skönlitterärt när man har en stundande tenta är ju frågan dock, men det löser väl sig... 
 
Nu: DUSCH!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0