Vecko-räkning

Hey! 
 
Fick VG på min tenta!! Och därmed VG i min första kurs, heja mig. 
 
Sitter hemma hos Jens och fryser typ. Det är något fel på hans element, eller också är det fönstrerna som inte är ordentligt täta för det drar verkligen och är sällan mer än 17 grader... Kom precis från skolan och ska strax laga mat! 
 
Imorgon ska vi på något som kallas My News Day och det är en dag med massa seminarier. Ska bli rätt kul faktiskt! Åker lite tidigare därifrån direkt till jobbet för att hoppa in för Hanna några timmar och krama på barn. Saknar dom... Sen ska jag hem till LP och käka middag, längtar! 
 
Idag är det en vecka kvar tills jag fyller år förresten, och sju veckor tills jag sitter på ett plan till andra sidan jorden!! SJU VECKOR, det kommer gå så jävla fort!! Längtar som sjutton. Dock inte efter resan, men men. Det kommer ju inte vara lika jobbigt som sist eftersom jag vet vart jag ska, hur det är, vaf jag får och att jag bara ska vara borta tre veckor, men ändå, det är aldrig kul att resa i två dygn typ... Ååååh, längtar sååå mycket. Tänk att få krama på mina barn igen snart, och Cosi och Kia! Och Ellie och resten såklart. Undra om Shadow kommer ihåg mig? 
 
Annars lunkar vardagen på. Tror jag ska försöka ta mig ner till massören i Åsa snart, om jag vågar. Är inte helt hundra på att jag kan ligga på mage på en brits och bli knådad än.. Är inte alltid på topp såklart, men känner ändå att det är hanterbart nu för tiden. Jo, ska försöka få klippt mig hos Amanda på lördag med, är verkligen på tiden för lite uppfräschning av mitt så kallade hår... 
 
Oh well, dags för lite matlagning, wish me luck! Det är ju inte min starkaste sida som ni vet, hehe. Men jag jobbar på det! Puss
 
Ska blir skönt att få bort allt slitet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0