Hösten är här

Hej, 
 
Gud, nu var det längesedan. 
 
Sedan sist har jag gått lite i skolan, ridit och sprungit, två gånger! Är med andra ord back to normal igen. Har även vart på Frölunda Torg med mamma och shoppat en massor. Kom hem med nya trosor, strumpbyxor, en skjorta, en kjol, två bhar (en vanlig och en sportbh) en tjocktröja, en tshirt typ och ett linne! Så himla nöjd. 
 
Vet ni förresten hur svårt det är att hitta en bh utan bygel? Det går typ inte... Längtar så jävulskt till jag kan ha på mig vad jag vill igen. 
 
Idag åkte jag i alla fall 8.10 tåget hem från Göteborg, och stallet står på schemat. Och det är väl typ det som händer. Det är verkligen vardag. Jag tycker det är skönt att komma hemifrån när jag åker till Jens men när jag vart där några dagar tycker jag det är helt sjukt skönt att komma hem. Så är jag hemma några dagar och vill till Jens igen, och så går det runt så. 
 
Nu ska jag fortsätta ladda upp lite bilder på Flickr. Vi hörs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0