Gamla och nya bilder

Hey, 
 
Gick bara i skolan måndag och tisdag denna veckan så igår åkte jag hem från Jens, uträttade lite ärenden, fick skjuts hem med mamma och så tog vi upp båten. Jag som inte får lyfta tunga saker fick äran att skrapa bort musslor och havstulpande från motorn. Herre jävlar. Satt där i hundra år typ. Åkte en sväng till farmor och Dennvi efter maten och sen satte jag mig vid datorn när jag kom hem. Har kommit en bit i mitt uppladdande av bilder på Flickr. Är klar med 2005, 2006, 2007 och t.o.m. september 2008. Dock fick jag min systemkamera i juni 2008 så från och med nu tar uppladdningen så mycket längre tid eftersom bilderna är såpass mycket större... Det är fler bilder att välja mellan dessutom. Men, det blir ju värt det när jag är klar! 
 
Man hittar en del godbitar också! Och får reda på saker och ting. T.ex. så har jag haft min Didriksson-jacka, om jag fortfarande använder, sedan 2007. Snacka om bra kvalitet! 
 
Här är för övrigt en hel massa mobilbilder som jag inte lagt upp här; 
Jens och jag shoppade inför lägenhetsinflyttningen
Jag pluggade med choklad och musik
Hade lite terapi i stallet med min bästa <3 gud vad jag saknar att vara där!! Men snart får jag rida igen..
Sen var det dags. Fick ett armband och sjukt fula, långa strumpor. 
Här är min första snap. Är helt drogad och precis vaknad, haha. 
Fick paket från världens bästa Karin när jag kom hem <3 
Fikade i Varberg efter första återbesöket på sjukhuset. 
Pluggade järnet hos Helena, med lite paus för kanin-gosande
Här går jag i skolan, helt okej! 
Så himla fint
Sen firade vi in hösten med äppelpaj
Här är jag på bokmässan och lyssnar på Hannah och Amandas liveinspelning av deras pod. Dom är vääärldens härligaste verkligen. Så glad att jag orkade sitta kvar trots noll syre och typ 700 grader varmt. 
Amanda är, om möjligt, ännu snyggare i verkligheten än på bild...
Sen köpte jag en bok och fick den signerad! Här är jag typ svimfärdig av hunger och syrebrist...
Snapade!
Hittade en gammal bild på min snygga farmor! Hon sa att här var hon nog 18-19 år typ. 
Jens gjorde spenatsoppa. Faktiskt godare än jag trodde!
Åker till skolan med helt okej utsikt också. 
Så kollade jag på Anna och Johanna i Voltige-SM, men tyvärr gick det inte så bra :( 
 
Nu är det dags att klä på sig något och sedan vara stand in mamma och gå på utvecklingssamtal med Emil, haha. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0