Oflyt

Fan då. Jag och Jens var och kollade på en lägenhet igår, men så fick vi reda på idag att hon valde ett annat par. Hade verkligen hoppats på den för den var så himla fin och låg så himla bra och ja, bajs helt enkelt. Vill verkligen inte bo hemma längre. Eller ja, är så himla delad. Å ena sidan hade det ju vart guld att gå ur skolan utan några studielån osv, men å andra sidan är jag fan för vuxen för att bo hemma. Oh well, what to do. 
 
Nu vill jag bara att jag ska vara framme på Nya Zeeland. Längtar efter att få krama på Cosi, efter mina barn och min familj. Jaja, den tiden kommer den med. First thing first. Sitter och skriver blogginlägg till vårt skolprojekt. Går rätt trögt alltså, så jag tror att det snart blir sängen, min spikmatta och New Girl. Ska jobba kl 07 imorgon, och sen till stallet och sen springa. Lång dag framför mig alltså. 
 
Hoppas allt är bra med er, i mörkret. Snart vänder det dock. Inte ens en månad till och så blir det ljusare för varje dag. Det märks knappt, jag vet, men det känns lite bättre mentalt i alla fall. 
 
Nu ska jag försöka få ner några sista stapplande meningar här och sedan dra mig till sängen. 
 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss å kram linnis

2014-11-21 @ 11:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0