Middag med klassen och tentor coming up

Hej, 
 
Inget nytt på den här fronten, egentligen. Jag har en tenta på måndag, en på onsdag och ju närmre vi kommer desto mer konstiga och luddiga instruktioner och information får vi från våra lärare. Fattar ingenting. Det får verkligen gå som det går, det här. 
 
Hade i alla fall en underbar kväll med min fina klass igår. Vi åt middag nästan allihopa på Mañana och när det stängde gick vi vidare till Lou Lou och dansade en bra stund. Hade sååå kul verkligen. Trillade innanför dörren vid 02 typ. Måste ju vara första gången det händer på en torsdag, haha. Så himla lyxigt att bo i stan och kunna ta sig hem när man vill. Hade till och med kunnat gå hem liksom. 
 
Det närmar sig avresa också. Nästan så att jag har börjat på packlistan, hehe. Varje gång jag går förbi min resväska i garaget tänker jag att snart är det dags! Ska bara hitta något som känns helt rätt att köpa med mig så är jag så gott som good to go sen. 
 
Nu ska jag snart åka ner till godisaffären för där väntar ett paket till mig med mina nya hörlurar, tjoho! 
 
See you later, Puss! 
 
Mitt lag kom på andra plats i quizen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0