Sommar-Sverige när det är som bäst

Såhär kände jag mig när jag cyklade till jobbet kl.05.45 förra veckan. Förresten sjukt att jag hade jacka och halsduk då?! 
Sen väckte vi min lillebror med ljus, presenter och sång på hans 18-årsdag!
Såhär glad blev han över sin mössa.
Sen körde han samma pose till tårtan. 
Fick sms av Ellie med den här saknade, som ritar gubbar och SKRIVER numera?! Så himla längesedan jag sa hejdå till dom nu... 
Har förresten fullbordat mitt fjärils-liv! På Nya Zeeland såg jag dom äta och bli förpuppade, och nu har jag sett en fjäril komma ut ur sin puppa!! SÅ BALLT
Den här stora och glada tjejen vann till Cross Country-lopp, så pass stolt!! 
Och den här (med omaka strumpor) kom 8:a, så himla duktiga! 
Sen åt jag go-frukost. 
Och inspirerade Cosi att äta likadant. Gud va jag saknar henne. 
Sommarkvällar när dom är som bäst <3 
Med en grill vid havet såklart. Älskade havet. 
Och gulle-krabban!!
 
Nu ska jag gå och ta in mina nytvättade lakan, bädda sängen, göra ryggövningar och duscha, och sen ska jag poppa popcorn och bänka mig framför Champions Leauge-finalen. 
 
Puss vänner. <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0