Ryggont

Gud, min rygg. Vet inte vad jag ska göra med den. Var hos sjukgymnasten idag, men nu känns det typ ännu värre. Misstänker att det blir värre innan det släpper, men herre jesus. Det är verkligen smärta? Och samtidigt ska man försöka tänka på hållning och att slappna av. Jävligt lätt när man mest vill gråta liksom. Fick i alla fall tre övningar jag ska göra varje morgon, kväll och minst en gång på dagen, och så ska jag försöka göra en av dom så ofta jag kommer ihåg. 
 
Åker förresten till Malmö och Therese i helgen! Hon fyller 30 år imorgon (känner mig som en plutt...) så det ska firas. Blir kul att komma iväg! 
 
En annan som fyller år idag är världens bästa Karin, grattis vännen. ♥
 
Jaja, nu har jag kikat in och sagt hej, så nu ska jag hänge mig åt mitt bloggläsande och sedan ryggövningar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha och u får mig att känna mig gammal när du skriver så;) du är så välkommen mer på lite rolig minisemester! Pussåkram

2014-05-07 @ 01:14:10
Postat av: Eddie

tack gulle. hoppas du mår bättre snart, puss

2014-05-12 @ 07:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0