iPhone x13

Jag och Bella tog av Millan hennes vinterpäls häromdagen, helt sjukt var det. Hon släppte liksom allt på en gång?! Det var galet mycket hår alltså, haha. 
Jag var ute i regnet på jobbet i fredags. 
Och sen satte jag mig på tåget till Malmö! 
Där jag gick hem till 30-åringen Therese och hjälpte till med mycket av den här extremt goda maten! 
Hamburgarna där var delicious, för att inte tala om piggie in a blanket som ligger där under folien. 
Sen gjorde vi (mest Therese dock, hehe) världens gulligaste cupcakes! 
Här öppnar hon presenter! 
Och här kommer vi hem, kl 05 på morgonen när det börjat ljusna igen, efter en grymt kul utekväll på 30+klubb. Jag kom in utan att visa leg, hehe. 
Sen åt jag turkisk yoghurt med jordgubbar när dom andra sov. 
Och så åkte jag tåg hem igen! 
Förbi Åsa
Igår röstade jag rosa <3 
Och idag såg jag svalboet i stallet! 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hehe vad chockad jag blir, trodde du var moderat typ och inteså himla vänster. Kul ändå att man inte vet allt om dig än.

2014-05-14 @ 11:32:46
URL: http://josefinwikmans.blogg.se
Postat av: Josefin

Hehe vad chockad jag blir, trodde du var moderat typ och inteså himla vänster. Kul ändå att man inte vet allt om dig än.

Svar: Haha, på riktigt? Nä, om det är något jag inte är så är det moderat iaf!
Linn Wollbrant

2014-05-14 @ 11:32:46
URL: http://josefinwikmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0