Avicii och Stockholm.

Hej! 
 
Kom hem från Stockholm förut. Har haft en jättekul och jättejobbig helg. Jobbig för att jag och min kropp inte pallar trycket, och jättekul för att människorna är underbara och vi har haft roligt, både på Avicii och under resten av långhelgen. 
 
Som vanligt är det skönt att komma hem och det ska faktiskt bli kul att gå till jobbet imorgon! Fick förresten köpt två par byxor, Dr Denim, i grönt/brunt och typ röd-lila. Och en lurvig tröja från Gina, en halsduk från Vero Moda och ett par skor (ops) från Vagabond (surprise...). Till mitt försvar så var skorna på halva priset, hehe. 
 
Erik säger att man vet att det är vår ute när koltrasten sjunger, och det gjorde den igår natt när vi gick hem från tunnelbanan, så nu är det bannemig vår! Dock så var det "snow showers" när vi var utanför Alingsås typ... Tur att det inte stanande kvar alltså. 
 
Har inte fått överdrivet mycket sömn i helgen, så jag ska ta en dusch och krypa ner i en renbäddad säng nu, hehe. Bilder får ni se en annan dag när jag snyltat lite från andra. Jens hade min telefon under konserten för jag hade min byxdress, så jag tog typ 5 kort eller nått, haha. 
 
Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0