Placebo-bakis

Hej kompisar! 
 
Nu är jag utflyttad till vardagsrummet, och det blev faktiskt mycket bättre än jag trodde! Vi fick köpa en extra byrå och en klädhängare till mina kläder, och sen har jag faktiskt fått plats med allt. Det enda som är olöst ännu är mina örhängen som jag har på min hemmagjorda hängare. Den får liksom inte plats någonstans, så antagligen får jag köpa något annat att hänga dom i... Får googla lite. 
 
Igår var jag först hos Anton och sen en sväng hos Erik och hängde med folk som skulle ut. Jag åkte hem dock. Har mått så jävla dåligt av alkohol det senaste, på alla sätt, så jag ska nog hålla mig ifrån det ett tag. Dock känns det typ som att jag är bakis? Placebobakis eller nått. Kanske är för att jag sovit ganska lite.. 
 
Annars har jag, som vanligt, ont överallt i min jävla rygg. Det gör mig gråtfärdig. När jag fyller år ska jag inte önska mig något annat än massage. 
 
Det var så fint väder en dag att jag skyndade mig ut på en promenad efter jobbet! 
Sen skickade jag förmaningar till Jens, antagligen...
Hittade massa bilder i skåpen när jag försökte stuva undan lite mer. Här är pappa, 3 år! 
Och här står jag med hela handen i käften på mammas och pappas bröllop, haha. 
Och så två riktiga godingar! 
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0