Nystart och vapen

Det märks att sommarn är på väg mot sitt slut och som vanligt blir jag sugen på förändring, därav den nya bloggdesignen. Ville ha bredare bilder, så vi får väl se hur det känns om ett tag. 
 
Börjar skolan på måndag och kalendern börjar fyllas på med sjukgymnast-tider, psykolog-tider, jobb och skola. Ska bli kul, men jag är sjukt nervös... 
 
Ligger på dom på kirurgen med. Ska ner och ta prover på vårdcentralen nästa vecka och skicka in mina papper, och sen så hoppas jag verkligen att operationen blir av snart. Längtar ihjäl mig. 
 
Det här har jag gjort idag förresten: 
Hängt på Idala skjutbana med Frida, Finja och Fridas morfar!!
Det var sjukt roligt, men jobbigt. Gevären är så tunga så man blir så trött i armar och axlar..
Dom här två ägde mig rätt hårt...
Vi fick skjuta liggande lerduvor och flygande sådana. Det sistnämnda var svinsvårt. 
Sen sköt vi älg också! 
Det var nästan ännu svårare, främst för att jag var så trött i armarna att jag darrade en del och ja, försök sikta då liksom. 
Men det var ballt!
Frida var grym! 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad ska du plugga för något? :D

Svar: Nästan samma som du har jag fått höra, Webbkommunikatör :D
Linn Wollbrant

2014-08-20 @ 19:19:02
URL: http://mangabackarsma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0