Ett 06.30-flyg

Klockan ringde 03.45 imorse och 05.10 var jag på Landvetter och lämnade av Jens. Det känns piss. Piss för att jag hade velat åka med, piss för att han lämnar mig när jag ska börja skolan, mitt i allt kaos liksom, och piss för att jag inte bara kan vara en vanlig människa och vara glad för hans skull. 
 
Har hållt igång som en dåre hela dagen för att slippa tänka på det men nu är klockan 21.30 och jag är dödstrött (surprise) så då kommer det ju. Såklart. Han är hemma igen på fredag morgon, och jag vet att det kommet gå svinfort men ändå. Kollade vilket tåg jag behövde ta på måndag och vilken hållplats jag ska till och nu är min mage en enda stor knut. 
 
För övrigt behövde Emil nya kläder och lite annat så den lotten föll på mig och Esmeralda idag. Vi var på IKEA och åt lunch, provade tusen byxor på Lager 157 och gick igenom hela Kungsmässan för att få ihop allt. Såg så jäkla mycket fint men jag försöker verkligen att inte köpa något nu innan jag opererat mig för det känns liksom ovärt. Tänk om det bara kunde bli av snart. Ringer och ringer och väntar och väntar typ, men det känns som att det aldrig händer något. Ska ner till vårdcentralen och ta prover nästa vecka och sen hoppas jag verkligen det blir av inom kort. 
 
Oh well, är ju som sagt hur trött som helst och har en knut i magen så det är väl lika bra att jag går och lägger mig. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0