SM-silver, tjalalalala!

Ops, nu var det längesedan, hehe. 
 
Simons Hallandslaget tog SM-SILVER I HELGEN!!! ÅH herre va galet det var. Grät i kvarten, skrek och kokade i semin och var helt död i finalen. Det sammanfattar mitt SM rätt bra, hehe. Sen åt vi massa god mat, tex hotellfrukost varje dag, fondue, risotto, crème brûlée (<3333) pasta, kinamat, thaimat osv. 
 
*Läser mitt senaste inlägg för att kolla vad jag gjort sedan sist*
 
Hm, okej, det var vardagsbilderna ja... Jo, jag och Jens var och åt brunch på Skårs gård, så himla mysigt! Sen var vi på Jens mammas konsert i kyrkan som var jättefin. Det verkar så himla roligt att sjunga i kör ändå? Dom är så duktiga jämt! 
 
Så fick vi ett ryck och köpte biljetter på Groupon till Valand när Al Pitcher skulle dit, så en onsdagskväll satt vi och åt italiensk buffé, drack vin och skrattade så vi tjöt åt stand up. 
 
Denna veckan har vart lite seg, vi har haft många barn borta på jobbet och Jens är i Sälen och åker längdskidor (han anmälde sig till Vasaloppet på fyllan....) Men nu är det äntligen torsdag!! Och imorgon får jag äntligen träffa gänget och käka lite mat och umgås och sånt där. Hatar att dom flyttat ifrån mig allihop.. 
 
Här är min bästa på Skårs gård! 
Och jag på jobbet. Mitt hår växer! Dock måste jag kapa topparna snarast...
Min bästa nr 2 som jag snart inte sett på nästan 2 veckor!! Tur att jag ska dit imorgon. 
Vi hittade snabba brillor i bilen till Helsingborg, hehe. 
Och jag har köpt paret jag drömt om i flera år!! Ett par klassiska Aviators i guld, Large. 
Dom hade påskris i Helsingborg som var så himla fint. 
Helsingborg! 
Fondue och Emils gaffel. 
Silver-gänget efter kvarten! 
Sen åt vi middag och jag hade så sjukt ont i magen och ryggen att jag smet in på toan och smsade med dom här:
Saknar dom nått så jävulusiskt. 
Nu skulle det avgöras vilken valör det blev. 
Jag var trött och mådde sådär när vi åkte hem. 
Och igår var jag en påskkärring! 
Skrattade så jävla högt åt denna när jag satt helt själv i personalrummet, HAHAHA. 
 
Nu ska jag gå upp och göra mig i ordning för lite jobb faktiskt. Sån lyx att börja kl. 11! Puss kompisar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0