Suits

Puh, kom precis hem från gymmet. Det var typ jag och 10 till där, så himla skönt. 
Sitter hos Jens och väntar på att Cosi ska logga in på skype, och sen kommer väl Jens hem från skolan vid 16 eller något sånt. Vi har förresten börjat kolla på Suits! SÅ BRA är det?! Att vi inte gjort det tidigare liksom? Något annat som är bra är att avsnitten är sådär perfekt 40 min långa. 
Imorgon ska jag på intervju till poolen som sagt, och sedan kanske jag ska till Lager 157 med Simon. På kvällen ska jag följa med en tjej som heter Anna till hennes häst. Hon är Linnéas lillasysters kompis, och Linnéa sa att hon behövde hjälp någon/några dagar i veckan, och jag var inte sen att skriva till henne på facebook, hehe. Alltså, sååå roligt om jag kan vara där någon gång i veckan?! Bara mysa runt i stallet, stå och rykta i en timme, lukta häst och skritta runt så är jag nöjd typ. Men, jag ska inte ropa hej än. 
Tänk att jag varit hemma i 6 hela veckor idag? Tiden går så himla fort... Det är lite obehagligt ändå, med tanke på att jag inte har gjort/åstadkommit ett skit sedan jag kom hem? 
Nu ska jag återgå till mitt väntande och se på sista avsnittet av Torka Aldrig Tårar Utan Handskar, så bra är den. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0