Ommöblering

Om lite mer än en halvtimme tänkte jag sätta mig i bilen och åka mot Jensi, för att fortsätta mot IKEA och Frölunda där jag ska hämta en bokhylla jag köpt för 100 kr. På IKEA ska jag köpa ett extra hyllplan. Eftersom jag har dubbelsängen i mitt rum så går det liksom inte att ställa in ytterligare en möbel, så jag fick offra en, och det blev skåpet/byrån som jag har min stereo på som fick försvinna. Har rensat ur den idag och herre jesus vad mycket skit man har. Har sparat min gamla utskrift av Greenday-biljetten till exempel? Idioti. 
 
Nu ser rummet i alla fall ut såhär: 
Där alla skorna står stod stereon förut, och skorna ska in i bokhyllan jag ska hämta senare, om ni undrar varför dom är där. 
Beroende hur fullt det blir i bokhyllan kanske några skor från hyllorna får flytta ner och lite annat får hamna där uppe, men vi får se vad som händer och hur det ser ut när jag väl fått in sakerna på mitt rum. 
 
Efter-bilder kommer väl imorgon då, för det lär vara mörkt när jag är klar senare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0