Mitt rum

Okej, här kommer äntligen bilderna efter att jag fått sågat till det sista hyllplanet och städat undan det sista: 
När man kommer in ser det numera ut såhär. Försökte få fram skrivbordet lite mer lättillgängligt för att jag helt enkelt ska använda det mer. 
Bokhyllan hamnade på andra sidan. Funderar på att flytta den lite åt vänster, men jag vet inte om det ser konstigt ut när den hamnar precis under en av hyllorna... 
Är i alla fall väldigt nöjd, och rätt stolt över att jag lyckades såga hyllplanet så att det passar perfekt! (Det fanns inte rätt storlek på IKEA så jag fick köpa en för stor) 
Rätt stolt över att jag knåpat ihop den här själv också. Den gav mig många sår på fingrar och händer, men det var det värt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0