Lurade!!

Moahaha. Trodde ni verkligen på det där med att ni skulle få en bild när mitt rum var klart? Så himla dumma!! 
 
Eller, okej. Jag har inte velat visa någon bild för det har varit så himla rörigt. Stoppade undan dom sista sakerna idag och så har jag varit en del hos Jensi dom senaste dagarna, så ja, det har inte riktigt blivit av. 
 
Förstår knappt att det är fredag idag igen!! Vad händer med veckorna? Ska i alla fall träna på måndag, hänga med Jensi, och sen till Vikariepoolen för intervju på tisdag, och efter intervjun ska jag runt till alla förskolorna i Åsa och tala om att jag finns, sen får vi se när jobben börjar komma. Börjar slakta veckan efter det också ju. Det som kändes hur långt bort som helst när det blev bestämt... 
 
Satt och försökte föra över en serie från datorn till min hårddisk förut förresten, men det funkade inte, så jag tog hjälp av min kära vän google och kom fram till att den behövde omformateras. Så nu har jag ägnat timmar åt att säkerhetskopiera över allt från hårddisken till andra ställen, typ datorn och min gamla hårddisk, för att sedan formatera om den nya och nu har jag påbörjat tillbaka-överföringen. Kan tänka mig att det är cirkus en timma kvar på överföringen av filmer, och då har jag inte ens börjat på bilderna än. Skjut mig. Blir bra när det är gjort dock. 
 
Annars har jag jobbat i Rågdal en dag med Runo, såhär snygg var jag då: 
Och så byggde jag en sånhär: 
 
Idag åkte jag båt med mami: 
Och så gosar jag, som vanligt, med den hära, aka världens bästa. Att jag är hemma och kan pussa på honom va, så himla himla himla bra. 
 
Nu ska vi se om vi kan hitta nått att se på dumburken! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0