Ledig, idag igen

Godmorgon! 
 
Vaknar, än en gång, upp själv till ett tomt hus, och det känns fortfarande skumt. Om en vecka ska jag på intervju till Vikarie Poolen, och efter det kan jag ta en rundtur på alla förskolor i Åsa och tala om att jag finns. Sen börjar slakten veckan efter, så då har jag ju att göra i tre veckor. Det börjar bli lite långtråkigt att bara vara hemma liksom. 
 
Idag har jag dock att göra. Måste rensa ut hela min byrå som stereon står på, eftersom det ska stå en bokhylla där istället. Har lite pärmar och grejer i den, samt alla sorters sladdar och elektronik man kan tänkas behöva någon gång (dvs aldrig någonsin använder men inte vill/kan slänga). Kankse till och med ska möblera om i mitt rum? Think outside the box så att säga. Det är dock inte det lättaste att möblera ett rum som har en dubbelsäng. Den tar upp lite plats liksom. 
 
Well well, nu ska jag borsta tänderna och klä på mig. Gör mitt bästa för att inte trilla ner dit där man bara ligger i sängen i myskläder hela dagen. 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0