Hästen Hanna

Hey! 
 
Igår var jag på pass på Friskis för första gången sedan jag kom hem, så efter att ha ridit idag också är min kropp så mör den kan bli typ. 
 
Var på en förskola i Åsa idag och jobbade, och dom ringde efter att jag gått hem och undrade om jag kunde jobba hela nästa vecka också, så jag tar det som ett gott betyg. Synd bara att jag bara kunde måndag och fredag eftersom jag ska slakta... 
 
 
Var ju som sagt i stallet med Anna och red, och vi bestämde att jag ska hjälpa henne några gånger i veckan med Hanna, som hästen heter. SÅ HIMLA GLAD!!! Hanna är så himla fin. Vi red ut en sväng förut. Eller ja, jag red och Anna gick bredvid. Vi red förbi en hage med unga kossor, och helt plötsligt började dom springa mot oss och hoppa och skutta som tusan, haha, så himla söta! 
 
Atm ligger jag och väntar på att mamma och Simon ska komma hem så att jag kan släcka och gå och lägga mig. Så himla trött?! 
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0