Tappra själar

Förundras över att det fortfarande är typ 20 pers som klickar sig in här nästan varje dag? 
 
I alla fall, det som pågår i mitt huvud just nu är julklappar. Mamma jobbar jul, så vi ska nog fira lite innan hon börjar med typ lunch osv. Vi har inte ens pratat om julklappar än, men ska försöka hinna med det någon dag så man vet vad man ska utgå ifrån liksom. Jag vill egentligen inte lägga tusentals kronor på julklappar, men om man bara ska köpa småsaker så blir det ju ingenting som någon tycker om/kommer använda, och det känns ju ännu mer som att slänga pengar i sjön. 
 
Efter att mamma åkt till jobbet ska jag åka till Jens, och där kommer det klurigaste. Förväntas jag köpa klappar till Jens familj? Till Jens mormor och morfar som vi ska till? Bara till Jens? Hur mycket ska jag och Jens köpa för? ÅH. Detta med pengar och presenter alltså. Sen är ju han hopplös. Jag önskar mig ingenting. Nehe, SKIT I DET DÅ!! Du får en påse godis som du inte ens tycker om typ. 
 
Egentligen tycker jag inte ens om att köpa presenter. Vi i västvärlden har ju för tusan allt. Det finns i princip ingenting som vi behöver och köpsamhället gör mig illamående ibland. 
 
Tomorrow's gonna be a loooong day med först jobb 8-16.30 och sen direkt till min elev för ytterligare 2 h jobb. Tur att det är näst sista gången där för det är verkligen tradigt... 
 
Well well, nu ska jag släcka lampan och stänga ögonen. Hade velat stanna i sängen och se på Gossip Girl hela dagen imorgon, men icke. Vi hörs! Puss
 

Kommentarer
Postat av: josefin wikman

nejje? så himla roligt att köpa presenter!!! Liksom klura ut något som personen i fråga inte ens visste att den ville ha. Något som skriker den personen ju.
Måste ändå hålla med dig om allt köpande är frustrerande.

Svar: Mjo, okejdå. Men det är inte kul med tidspressen som är vid jul.... Roligare med spontanpresenter isf, som personen inte förväntar sig över huvudtaget!
Linn Wollbrant

2013-11-26 @ 23:42:50
URL: http://josefinwikmans.blogg.se
Postat av: Stig

jamen man vill ju veta vad du sysslar med på dagarna

Svar: haha, kul att höra
Linn Wollbrant

2013-11-27 @ 08:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0