Snaaart december

Fredag, igen. Och det börjar bli riktigt kallt ute. Jens granne har satt ljus i sin gran utanför dörren, julbelysningen är uppe i Innerstan och det börjar allt komma lite julstämning. Ska bli sååå mysigt att få en riktig jul i år. Var ju trots allt två år sedan jag firade en kall jul, det är rätt sjukt? 
 
Sitter hemma hos Jens och väntar på att han och Erik ska komma hem med maten som ska lagas: TACOS!! Pia och Bert är i London över helgen så det är FF, wiho. Vad vi ska göra? Sitta i soffan och äta glass, typ. Har jobbat alla dagar även denna veckan, trots att jag inte hade något alls inbokat. Nästa vecka har jag två dagar inbokade, sen får vi väl se. Längtar sååå tills min lön kommer, hehe. 
 
 
Såhär såg det för övrigt ut en strålande lördag när det var ispremiär för Emil o co på Sjöarn! 
 
Nu ska jag se på Gossip Girl, PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0