Operan och lite till

Hej kompisar. 
 
I söndags hade jag bara måndag och fredag inbokad med jobb, men nu ska jag jobba hela veckan. Rätt skönt att veta när man börjar så man kan gå upp i tid och slippa stressa liksom. 
 
Har vart hos Jens i nästan en vecka nu, haha. Ska alltså hem ikväll och byta lite kläder osv. Ska för övrigt jobba i Åsa tisdag och onsdag, så det vore ju korkat att stanna här liksom. 
 
Var på Göteborgsoperan med Jens i lördags och såg La Cage Aux Folles. Fick i födelsedagspresent av Jens familj att se något på operan, så that's the reason we were kulturella as hell. Vi sänkte medelåldern rejält, så att säga. Men den var roligt, och dom är så fantastiskt duktiga att man typ smäller av! 
 
Helgen som kommer vet jag inte om jag har jättemycket planerat, men helgen efter det ska jag till Malmooee, och förhoppningsvis Köpenhamn en sväng! Sedan är det Lucia helgen efter det och Elin pratade om att hon och hennes kille skulle komma ner och gå på Jul på Liseberg. Sen är det sista helgen innan jul tror jag, och vips är det nytt år? Orkar inte att det går så fort. Well well, något jag orkar är att jag får lön på onsdag!!! Lääängtar. 
 
Nu ska jag se om det finns något ätbart i det Anderssonska kylskåpet (det finns det alltid) och sen ska jag väl börja dra mig hemåt. Vi hörs! Puss
 
Vi kollade på solnedgången i paus!
Och folk skulle äta middag. Tänk att äta där. Sååå fin utsikt. 
Operan är så mäktig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0