BOKTJUVEN

"Åh herre min skapare. 
 
Pia, Jens mamma, gav mig en bok för ett tag sedan och sa att den här måste jag läsa. Boktjuven var boken. Och det var lägesedan jag läste något så fint, så bra och så roligt men samtidigt hemskt. Läste dom sista sidorna nu och jag ligger och storgråter. SÅ. BRA. BOK. 
 
Ska inte spoila något, men läs den säger jag bara. 
 
Annars jobbade jag 11 h idag. Har sagt upp mig från lärarjobbet för jag orkar inte ha såna här långa dagar för 600 kr extra i månaden, det är liksom inte värt det."
 
 

Det här skrev jag för ett tag sedan, och sedan kom väl något annat emellan och jag publicerade aldrig.. 
 
Sen dess har jag vart på Livat i Parken med LP, sååå kul föreställning på Lisebergsteatern! Vi gick även en sväng på Jul på Liseberg och oj vad jag är redo för jul nu alltså. Såååå mysigt. Jag red i lördags och det gick hur bra som helst. Sitter för tillfället i soffan och väntar på att snubben som är här och kollar på våran tvättmaskin (som pajat) ska bli klar så jag kan åka till stallet och mysa. 
 
Bokade in mig på ett step-pass på gymmet ikväll också, vad händer med världen? VILL ju verkligen orka träna, för jag vet att jag mår 100 gånger bättre av det, men det är ju så svårt att få in. Önskar gymmet låg alldeles här bredvid, då jävlar hade jag vart där jämt. Grejen är väl att jag vill gå på pass, och då måste man passa så mycket tider ju, det är det som gör det krångligt.. 
 
Skypeade med Ellie och tjejerna i lördags med! Det var sååå konstigt... Kul, men konstigt. Att se dom på skärmen istället för att ha dom bredvid mig. Att se min säng i någon annans rum, osv. Jag saknar dom så mycket va. 
 
Och nu gick gubben så jag ska hysta i mig en banan och åka. Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0