Bloggtorka

Hej! 
 
Gud vad jag inte är bloggsugen nu för tiden. Kanske för att jag inte är hemma mycket och nästan aldrig sitter vid datorn. 
 
Har haft två veckors inbokat jobb nu det senaste, men nu är det tillbaka till vänta-på-samtal-på-morgonen igen. I och för sig ringde min "kollega" på förskolan där jag varit mycket det senaste och frågade om jag kunde jobba imorgon, så det ska jag göra. Och rida, både måndag och tisdag, för på fredag KOMMER ELIN OCH KARIN!!! Sååå kul ska det bli, särskilt med tanke på att vi ska på maskerad, och det kan vi ju, hehe. Gud, Sevens-helgen alltså. SÅ sjuk helg. 
 
Var på Lars Winnerbäck i fredags med Jessika också! Han spelade mycket från den nya skivan och jag har inte riktigt lyssnat in mig än så det var lite tråkigt. Annars är det alltid så himla mysigt att vara på konsert. 
 
Mene, nu måste jag kila för jag ska vara hos LP om 25 min (sitter i trosor, hehe) på sen födelsedagsmiddag! Hoppas Jens kommer i tid för han skulle plocka upp mig... 
 
SÅE, vi hörs när vi hörs. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0