Från sängen

Hej!

Om ni undrar vad jag gör nu när jag inte har någon dator så är svaret såhär: läser. All min vakna och lediga tid typ. Bestämde mig för att börja läsa Twilight-böckerna. Hämtade dom på biblioteket i fredags, har redan läst ut både ettan och tvåan, och då är dom ändå mer än 400 sidor tror jag... Well, dom är bra i alla fall!

Annars har Ellie introduktionsgrejs denna veckan också, och efter det så börjar jag med mitt "riktiga schema". Ser fram emot det, tror jag.

Dagarna går. Nu är det inte ens 90 dagar kvar tills jag är hemma. Och ja, jag har lite hemlängtan just nu.

Men, vi hade en himla fin höstdag här idag! Solen sken, det var varmt och skönt när inte vinden kom åt, och luften var sådär höstig. Har köpt mig en halsduk också så nu ska jag minsann inte frysa!

Nu ska jag påbörja bok nummer tre och reservera den sista på biblioteket, hehe.

Puss!


Kommentarer
Postat av: johanni

Puss älskade! Vi borde ha en Skype dejt! Fba mig<3

2013-05-07 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0