Första "riktiga" jobbdagen!

Hey!

Idag har Ellie gjort sin första "riktiga" jobbdag. Introduktionsdagarna är alltså över och jag har därmed börjat jobba så som jag ska göra fram tills jag åker hem. Jobbar 07-20 med 3,5 h rast mellan 09-12.30, och so far har det gått jättebra.
Ellies föräldrar ska bo här i en vecka också, så tjejerna uppför sig nog lite extra pga det, men ändå, hehe. Man har ju ändå lärt sig hur dom funkar nu efter 9 månader. Gud, kan inte förstå att jag varit här så länge...

För övrigt verkar det som att höstvädret här är kyligt, men fint. Vi har haft många dagar i rad nu med solsken och blå himmel, men som sagt, det är kallare och vinden är tillbaka igen.

Nu har jag vart 3 veckor utan dator typ, och konstigt nog så är det inte alls jobbigt? Kanske för att jag har haft fullt upp med böcker, men ändå. Läste alla fyra Twilight-böckerna på 10 dagar, haha. Det är typ 2000 sidor tror jag.

Igår var jag på chocolate outing med Au Pair link och åt choklad tills jag storknade, hehe. Just nu sitter jag och väntar på maten, läser en bok och dricker hemmagjord gin and tonic!

Hoppas allt är bra hemma, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0