Tongariro crossing

Hej!
 
Nu är det bestämt: Vi gör Tongariro Crossing i helgen!
 
Vi åker alltså på fredag eftermiddag, upp till Tongariro, (det tar ungefär 5 h upp) sover där, går upp tidigt och vandrar i typ 8 h, ser massa fantastiska saker, sover igen, kanske gör något mer på söndagen, och sen åker vi hem. That's the plan!
 
Nä, fan va negativ jag låter. Det ska faktiskt bli skitkul! Det sägs att det är en av världens vackraste vandringsleder, och vädret ser fantastiskt ut, så jag är taggad!
 
Idag ska jag alltså göra följande: packa och laga mat.
 
Så ja, ni är ju inte överdrivet bortskämda med inlägg här på sistone, och det ser inte ut att förbättras över helgen, hehe. Så, jag håller alla tummar jag kan för att våren ska komma hemma snart (hösten har börjat sitt intåg här, buhuu) så att ni blir kvitt den där snön och kylan.
 
Puss & kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0