Martinborough

Here we go!
 
Som sagt, så kom jag hem från Martinborough i söndags, vilket betyder att jag åkte dit i lördags, men, helgen började ju redan på fredagen!
 
Jag fick skjuts till Josefine (där jag, för femte helgen i rad, skulle sova) och vi tog oss så småningom in till stan och till Brit's flotta lägenhet precis bredvid stranden. Där var det party party fram tills vi kom ut till krogen efter 01 någon gång, haha.
Lördag morgon gick, lördag förmiddag gick och lördag eftermiddag kom vi äntligen iväg. Fram kom vi till det här:
Helt okej.
 
Fredagen spenderades såhär:
Och med thaimat och relativt tidig sänggång efter inte allt för många sovtimmar natten innan.
 
Söndagen fortsatte såhär:
 
Vädret till trots var jag på jordens sämsta humör av en miljon olika anledningar kändes det som, men tillslut kom jag hem och fick krypa ner i min säng, och så var den helgen över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0