The Phantom of the Opera

Hej kompisar!
 
Just nu sitter jag än en gång och snyltar på Fridas dator. Personen i fråga står i badrummet och kletar på massa smink för vi ska ut och göra stan ikväll! Eller så ska vi bara på en vuxen middag och jag ska köra bil. Välj själva!
 
Idag sov vi länge, gick upp sent, åt frukost och åkte ut till Eastbourne och Days Bay för en mysig fika i solen. Vi fick dock nog när en fågel bajsade på mig så vi åkte till mallen och strosade runt lite.
 
Igår bakade vi bullar på förmiddagen, jag jobbade lite efter lunch, och sedan bytte vi om och satte oss i bilen in till stan för lite japanskt till middag och efter det: FANTOMEN PÅ OPERAN!! Alltså, det var såååååååååååå bra!! Satt bara och flinade och grät om vartannat. Dom är så fruktansvärt, makalöst dukiga, muskalartisterna. Vi satt jättehögt upp så man såg bra. Det var kul att få lite grepp om själva historien också. Man har ju alltid känt till Fantomen på Operan men aldrig riktigt förstått vad den verkligen handlar om.
 
Well, nu är det väl min tur att kleta på lite smink inför kvällens äventyr.
 
Vi hörs! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0