Snart Castlepoint!

Tjena!
 
Onsdag idag. Ellie behovde sovmorgon sa vi har kollat pa Pippi i min sang, hehe. Sa roligt att se dom igen! Alskar nar dom traffar en gubbe i en gammal lada typ, som saljer superklister, och sa gar dom runt i taket, fast man ser saaa tydligt att dom bara har filmat upp och ner, hahaha.
 
Ar ledig pa dagen, men sen jobbar jag ikvall igen. Ellie gar pa ett nattskift. Torsdag aker vi till playgroupen, och forhoppningsvis till Cosi for lite lunch, och behover vi vara ute annu mer tid sa kan vi aka till Dowse Art Museum, sen pa eftermiddagen bar det av till Castlepoint, woho!! Kanske borde satta kameran pa laddning nar jag val kommer ihag det...
 
Det var typ det jag hade att saga atm... Kanner att mina inlagg inte ar sarskilt intressanta, men jag skriver atminstone nagot, I guess!
 
Puss!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanni

Dina inlägg är perfekta raring! Saknar dit som fan just nu!

Svar: jag kommer snart juuuu!!
Linn Wollbrant

2013-07-17 @ 15:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0