Sista playgroup

Idag var det sista playgroup da som sagt. Den var, dagen till ara, pa Te Papa! Jag hade ju saklart inte last mailet ordentligt dock, sa vi var dar 40 min for tidigt, hehe. Men vi gick ut och lekte i uteparken dom har dar medan vi vantade.
Ett tag undrade jag vart jag hamnat. Wellington? Nan tropisk storstad?
Vi lekte! Eller ja, ungarna lekte och jag kollade pa fran en varm och skon plats i solen, hehe.
Vi fick besok.
Mina goseungar nar dom sjong hejda-laten for mig. Tror det har borjat ga upp for dom pa riktigt nu att jag ska aka for Lexie sa nar vi akte hem att hon ville att jag skulle stanna for alltid, och sen var hon valdigt valdigt gosig och kramig (vilket ar sa langt ifran Lexie man kan komma) nar hon skulle ga och lagga sig.
Sen at vi lite for sent morning tea (aterigen for att jag inte last mailet ordentligt, hehe) med den har utsikten!
 
Darefter akte vi hem och jag var ledig fram till 6 da Ellie gick pa ett nattpass sa nu ligger ungarna i var sin sang och jag har duschat, stadat undan lite osv. Ska satta mig med min bok nu tankte jag. Imorgon star stranden pa schemat om vadret tillater det. Ellie hade sagt att vi skulle aka och simma forst, men nar hon sag vilket vansinne det var idag sa sa hon att jag garna fick gora nagat annat med dom. Inte mig emot da simhallen inte ar min favorit precis, hehe.
 
Hoppas vadret ar fint hemma och att ni njuter! Om 12 dagar gor jag ocksa det, woho!!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0