Lejonkungen-disco

Hej!
 
Ny vecka igen. Om tre veckor ar jag hemma. Sa himla sjukt. Spelar liksom ingen roll hur manga ganger jag sager det, det kanns fortfarande inte riktigt verkligt.
 
I helgen jobbade jag lordagen. Tjejerna var sa trotta sa nar Ellie val kom hem slangde jag mig i duschen och akte sedan till Cosi. Hon var tvungen att sitta barnvakt sa jag akte sedan sjalv in till stan for hejda-middag for Kristine. Dom drog med mig ut och dansade en stund efterat, men akte hem ratt tidigt for jag var sa sjukt trott. Igar (sondag) sa sov jag lange, akte ner till Cosi och sedan gick vi pa bio och sag The Heat! Sjukt rolig, med Sandra Bullock och Melissa Mcarthy (eller natt sant...).
 
Nu ar det som sagt ny vecka igen, och jag jobbar tisdag, onsdag kvall, torsdag till 15, och efter det aker vi forhoppningsvis till Castelpoint om vadret ar okej. Ska bli mysigt faktiskt. Sen aker tjejerna till sin pappa pa fredag, och sa jobbar jag sondag eftermiddag nar dom kommer hem.
 
Det ar sa fruktansvart kallt nu, tror inte ni forstar. Det har vart sydliga vindar i typ en vecka, sa det ar 5-7 grader eller nagot ute, och sa blaser det rakt in i huset. Det kan inte vara mer an 15 grader i mitt rum liksom. Tortyr att ga upp pa morgonen. Ska bli SAA skont att komma hem till sommar, spelar ingen roll om det ar en bra sommar eller inte, allt ar battre an vinter i dom har husen...
 
For tillfallet passar jag ungarna lite, Ellie behovde aka ner pa nagot mote. Dom har lov fran skolan. Vi har disco till Lejonkunden-latarna!
 
Vi hors snart. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0