iPhone x34

Det som inte dokumenteras med kameran kommer ju i alla fall med i min telefon, och upp på instagram, så, här kommer det som ni missat!
 
Jag;
Väntade på familjen!!
Såg på kricket i väntan på Jensi. Och så kom han äntligen!
Lät Lexie måla mina tånaglar & åt pizza till julaftonsmiddag.
Var på stranden och gjorde sandänglar & pussades i solnedgången.
ÅT
Skrattade åt kostymer.
Kollade på vackra vyer. Det här landet alltså.
Var i Auckland & hittade Emil i min telefon.
ÅT lite till.
Gosade lite. <3
Solade med mössa & åkte tåg.
Dansade & såg på 3D-bio med dubbla glasögon.
Fick choklad i present & var ute och gick.
Gosade med katten.
Åt lite mer & fnissade åt hunden som gosade i fåtöljen.
Solade på jobbet & åt carbonara.
Flätade hår & kollade solnedgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0