Heartbroken

Lämnade mamma och resten på flygplatsen igår. Bara jag och jensi nu. Det var inte kul alls att säga hejdå för ytterligare 7 månader på var sin sida jorden, och jag börjar gråta av bara tanken på att Jens åker hem på torsdag.

Men, det går fort, skype och whatsapp finns, och jag är starkare än jag tror, och någonsin varit för den delen.

Ska njuta för fullt av min älsklings sällskap nu dom sista dagarna, och sen ska det faktiskt bli skönt att komma hem till sin egna säng i Wellington efter nästan 2 veckor på vägarna.

Vi hörs! Puss


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Linn! Kul att höra ifrån dig igen :) Sebban är på plats i Australien och surfar för fullt tror jag, fick en härlig bild på mailen idag :) Jag har oxå whats App , du kan söka mig där om du vill!
kram kram och Hälsa Jens

Svar: Ja, jag har sett lite bilder på facebook och sådär! Hoppas han har det bra :) Det kan vi göra ja! Lämnade honom på flygplatsen förut, det var jobbigt. Kram!
Linn Wollbrant

2013-01-06 @ 11:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0