Malmoe

Hej kompisar! 
 
Busy busy här ja, hehe. 
 
Blir så trött på mig själv. Jag tog med kameran när jag åkte till Malmö i helgen, för att upptäcka att den tar helt suddiga bilder. Blev så jävla trött på att ingenting någonsin funkar som det ska och använde den inte mer. Nu när jag kommer hem och undersöker saken lite närmare så inser jag att jag bara råkat vidra inställnings-hjulet ett snäpp så den var på någon effekt, och därav dom suddiga bilderna. Bra där Linn, ditt pucko. 
 
Well, det är bättre än ingenting, så här kommer några mobilbilder och några suddiga kamerabilder: 
Jag åkte tåg ner och åt Riesen innan 08 på morgonen. Kom bara till Halmstad, fick vänta där i vad dom sa skulle bli 2 h på ersättningsbuss, men som tillslut blev 1 h. Åkte därefter direkt till Helsingborg där Josefine hämtade mig för att vi skulle få någon tid alls tillsammans, haha. 
Vi åkte hem till henne och åt, sen in till stan och vidare till Therese för fika!
SNÖÖ!!
Josefine jobbar på ett café så här är en 300-kronors-tårta som skulle slängas. Den hamnade i min mage!
Malmö var oväntat mysigt faktiskt!
 
Skulle åkt hem på söndagen, men vi förlängde till måndag så att vi kunde se Catching fire på söndag kväll. SÅÅÅ BRA!!
 
Ytterst bra helg helt enkelt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0