Julklapparna klara!

 
Färdig med alla julklappar!! Och råkade köpa en till mig själv, hehe. Min nyårsoutfit är spikad dock! Skor har jag inte bestämt än, men har ju några att välja på så det löser sig nog, hehe. 
 
Legat i sängen sen jag kom hem för övrigt. Sett två avsnitt Gossip Girl, två avsnitt New Girl och Julkalendern. När jag inte hinner med sånt här så längtar jag verkligen efter tid att göra ingenting, dvs ligga i sängen och se på serier, men när jag väl hinner med så är det rätt långtråkigt ändå. I alla fall när man är själv. 
 
Imorgon öppnar jag på förskolan för första gången. Vi förväntar oss 5 barn på hela dagen, varav två var sjuka idag, så dom kanske inte kommer. Så himla sjukt om vi får 3 barn liksom? Jag som tyckte det var glidigt med 13 och 11 två dagar denna veckan... Well well, ska bädda ner mig for real och kanske lyssna en podcast eller något. Har så många avsnitt att lyssna ikapp, men jag hinner inte med det heller. Får börja promenera några mil i veckan eller nått. 
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: josefin wikman

alltså jag fattar inte hur folk inte hinner med att typ lyssna på podcasts? Vad gör ni med alla er tid? Helt sjukt. Jag spenderar timmar med att inte göra nånting vettigt och så har folk i min klass knappt tid att prata med sina föräldrar? Fattar inte??

2013-12-12 @ 21:46:03
URL: http://josefinwikmans.blogg.se
Postat av: josefin wikman

alltså jag fattar inte hur folk inte hinner med att typ lyssna på podcasts? Vad gör ni med alla er tid? Helt sjukt. Jag spenderar timmar med att inte göra nånting vettigt och så har folk i min klass knappt tid att prata med sina föräldrar? Fattar inte??

Svar: Haha, jag vet inte du.. Jag menar, jag jobbar, kommer hem, kastar i mig mat, åker till stallet eller till Jens, jobbar lite till, sover hos Jens en dag till, tränar, åker till stallet, osv osv. Vet inte riktigt när jag skulle ha tid till något annat? Det jag spenderar mest tid med hemma är nog att packa om min väska typ.
Linn Wollbrant

2013-12-12 @ 21:46:03
URL: http://josefinwikmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0