Fredagspodden i mitt hjärta

Lyssnade på Hannah och Amandas podd (älskar fredagspodden <3) och dom pratade om The Golden Year och att rensa osv, och jag fick sån himla lust att rensa ut allt jag inte vill ha kvar. Kläder, bloggar som jag läser bara för att jag alltid gjort det, mina en miljon spotify-listor som jag aldrig lyssnar på, skor och prylar. Man har ju så jävla mycket? Mår lite illa av det ibland... 
 
Jag vaknade 06 idag, skoj. Har i alla fall lyssnat på poddar, sett julkalendern, läst massa bloggar och ätit bulle till frukost och klockan är 08.45, så man blir ju ganska produktiv. Även om jag hellre hade vaknat vid den här tiden... 
 
Ska träffa Frida idag, för första gången på flera månader tror jag?! Hon har ju flyttat till Karldstad den jeveln. Slog mig igårkväll att jag måste ju hälsa på någon gång? Det ska jag göra! 
 
Nåja, nu ska jag fortsätta med bloggarna och min rensning och sedan kolla på något! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0