Utflyttad & troligtvis mitt sista inlagg fran NZ

Tjena!
 
Nu ar jag helt fardigpackad. Kommer kanske ha nagra gram for mycket har och dar, men det far dom val overleva. Maste aven ha 5 tjocktrojor pa mig, plus jacka, men klarar nog nagra minuter med mycket klader innan jag kan kasta av mig dom igen, haha.
 
Tog tjejerna till skolan och kindy i morse for sista gangen. Sa hejda till kindy-lararna, och dom var sa gulliga och sa massa fina saker. Kandes lite vemodigt att ga ner for backen igen och veta att det var sista gangen.
 
Kom sedan hem och flyttade ut ur mitt rum, sa nu ar det dammsugit, dammtorkat och klart for inflyttning. Vantar bara pa att torktumlaren ska bli klar sa jag kan badda fardigt sangen. Vadrar lite just nu ocksa.
 
Allting kanns sa himla konstigt. Att Leonie kommer i eftermiddag liksom. Att jag, om bara 2 h ska ha hejda-fika med tjejerna och ge dom en sista kram och sen kanske aldrig mer krama dom igen. Det gar liksom inte att beskriva. Det varsta ar att jag liksom stanger av, kanner knappt nagat alls. Det ar som att min kropp, min hjarna, inte riktigt vill forsta. Kanske borde vara tacksam och hoppas att det inte kommer ikapp mig forran jag ar hemma dock. Pa vagen hit tog det ju bara nagra timmar innan allt kom ikapp mig och sa grat jag ju hela vagen ner. Har ju dock vuxit typ 20 meter har borta, sa jag tror inte det blir fallet pa vagen hem, men anda.
 
Vantar just nu pa att Ellie ska komma hem med bilen sa att jag kan aka och lamna det sista pa secondhand shopen, slanga det jag inte ska ha vid atervinningen, lamna bocker pa biblioteket och ga och saga upp mitt bankkonto. Ska kopa 15 chokladkakor ocksa... Kanner att det kan bli en del trostatande nu dom sista tva dagarna...
 
Nu skaller hundarna har som om Ellie kom hem, sa jag ska kila! Vi hors nog nar jag ar hemma igen. Da far jag antaligen anvanda alla bokstaver ocksa, WOHO! PUSS KOMPISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0